.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فنی و حرفه ای مازندران میزبان جشنواره استانی غذا

شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: همزمان با روز ملی خلیج فارس، فنی و حرفه ای استان میزبان جشنواره استانی غذا شد.

به گزارش شمال نیوز، عبدالرضا شریعت نژاد در گفتگو با مهر با اشاره به نامگذاری امسال از طرف سازمان بهداشت جهانی با عنوان فشار خون را جدی بگیرید، اظهار داشت: نقش خانواده ها و بانوان به خصوص در طبخ غذا وکنترل فشار خون در بین اعضای خانواده بسیار مهم است و برگزاری اینگونه جشنواره ها می تواند الگوی مناسبی برای ارایه مواد غذایی سالم باشد.
وی افزود: نقش استفاده از غذاها و مواد خوراکی تاثیر مستقیمی بر سلامت خانواده و جامعه دارد و این جشنواره سعی دارد تا با آشنایی و همراهی رابطان سلامت راهکارهای صحیح تغذیه را در جامعه تعمیم دهد.
این مقام مسئول تصریح کرد: اطلاع رسانی در خصوص این جشنواره از روزها قبل در سطح استان صورت گرفته که امیدواریم با حضور شرکت کنندگان و استقبال بسیار خوب شهروندان مواجه شود.
شریعت نژاد گفت: از اهداف دیگر این جشنواره ارایه و آگاهی رسانی از نقش غذا در جلوگیری از ابتلا به بیماری ها و از جمله فشار خون بالا است.
وی افزود: این جشنواره با حضور مسئولان کشوری و استانی، دانشجویان دانشگاه و رابطان سلامت به مدت یک روز در مرکز آموزش علمی کاربردی مهارت هتلداری ساری در 10 اردیبهشت 92 برگزار می شود.

شریعت نژاد اظهار داشت: در این جشنواره، کارشناسان و داوران قضاوت لازم را انجام می دهند و نفرات برتر در هر پنج رشته مشخص و با اهدای جایزه و لوح تقدیر، قدردانی می شود. /ف250



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.